Friday, 26 August 2011

boyfriend...???? i love you but..

hurmmm dah sebulan 4 hari ak cpl dgn dye..hmm, cuma tuhan sje yg tahu ape yg berlaku antara ak dgn dye.. x ade sesape yg tahu perkare sbnr walaupun kwn baik ak skali pun.. mk ak da jumpe dye cuma ayah ak jer blum lagi jumpe dye.. hope if ak dgn dye still kekal lagi ak akn bwk dye jumpe ayah ak pulak.. ak sndri x taw mcm mne ak bleh bercinte dgn dye.. dan ak x thu mcm mne ak bleh rse sayang kat dye.. omg!!! kn ak da ckp cuma allah saje yg thu perkare yang sbnrnye.. dak2 nie sume pelik mcm mne ak bleh cpl dgn dye..??? yela ak rse thn nie ak bru kenal dye, thn lepas mne kenal sgt yg ak thu mmbe baik ak penah ckp yg dye hensem thn lepas, n ak sndiri x perasan pasal dye thn lepas..omg!!! when ak da cpl dgn dye ex dye mcm bengang jer dgn ak cuz dlu dye yg mnx putus cuz ex dye tu curang.. setiap kali ak selisih dgn dye msti dye msti jeling ak..hmm, sorry ak bukan perampas.. tu bukan jenis ak, cuz ak pun ade perasaan.. dye nie seorg yg romantik, sweet, berani, penyayang, mngade-ngade, sabar, redha...hahahahaha opsss sory, tapi ak slalu jugak gaduh dgn dye.. sometime tu ak rse ak ny control dye sgt, sometime tu jugak ak slalu mara kn dye..hmmm jahat yer ak nie... kekadang tu dye penah buat ak nangis.. entah kenape tetiba ak mengalirkn air mata dgn sendiri..hmm, ak mara n ak control dye sbb ak syg kn dye.. kalu x ak mmg x kesah dah pasal dye.. tapi kekadang tu dye slalu nk buat ak sndiri mara..!!!! hmm, when gaduh jer ak msti x ade mud, x ade slera nk makan.. sume larhhh... tapi nasib baik dye bukan jenis yg ske mara2.. tq syg... 

No comments:

Post a Comment