Tuesday, 25 October 2011

hmm,, tiada siapa yang mengerti..

erghhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! arghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! sakitnye ati ak nie... bnyk ak sabar dgn dye.. but dye still x brubah dgn ape yg dye buat.. mcm ak nie x ade perasaan.. hmm, tension larhh kalu mcm nie.. sometime ade jugak ak rse nk jer putus, senang cte but entah r... kusutnye kpale otak ak nie.. penat ak memikir jer bnde yg sme.. knpe larhh dye mcm nie ek..??? knpe dye buat ak mcm nie..??? knpe syg..?? knpe hah..??? ak dah bnyk mengalah dgn dye but dye....??? entah r wehhhhh.... dlu ak slalu sgt marakn dye.. smpai mmbe ak pun ckp ak nie slalu sgt nk mara2 x tentu pasal... hmm, mslhnye korg sume x phm ape yg ak rse..!!! tapi skunk ak dah kurang mara kn dye, cuz ak dah mls nk mara2, nk gaduh2... buat serabut otak jer... so better baik diam jer an... when kte diam mula ckp kte nie x care pulak psal dye...ngeee!!! ape lagi larh ak nk buat skunk nie....??? otak ak skunk ngah serabut dgn masalah satu per satu dtg...tension sial!!!! hmmm, mmg larhh mk ayh ak sume tgk ak happy jer, but dorg x phm keadaan ak..!!! ak mls nk cte mslah ak dekat dorg,, nnti mula larh tnye itu larhh, tnye ini larhhh... mcm2 larhhh, ak nie pempuan sometime ak perlukn sesorg untuk ak brmanje.. huhhh!!!! ak paling x ske ble msg dgn ak blas lmbat, blas sepatah2, msg mcm nk xnk.. serious ak x ske, mula la ak nk mara spe yg msg dgn ak mcm tu... baik x payah msg kalu cm tu... Eeeerhhhh!!! hurmmm ishhh ak rindu kat dye larhhh, aduhhhhhh!!!! hmm ak pelik r knpe skunk bru ak nk berubah..??? knpe ek..??? pastu dye pulak buat ak mcm nie.. hmm mybe nie blasan agaknye... ape yg ak berubah..??? urmmm bia larhhh rahsia... ngee

No comments:

Post a Comment