Wednesday, 14 December 2011

Maafkan Aku Sayang..

Hmm,.. maafkn ak andai trslah kate.. skunk idup ak penuh dgn mslh hingga ak trlalu tension.. x penah ak jd mcm nie sblum nie,, mybe sbb ak trlalu memikirkn sesuatu kot.. urmmm entah larhh, sume dugaan yg dpt kte perlu tempuh dgn redha.. mlh kte perlu sbar dgn dugaan yg dtg.. Allah ingin mnguji kesbaran sesorg.. ya allah kenape larhh ak jd mcm nie..?? stu per stu mslh yg dtg.. ape slh ak..?? ape kurangnye ak..?? ape lagi yg x ckup pada ak nie..?? ak x penah curang atupun mnduakn dye.. tapi npe sume nie harus trjadi.. knpe..??? knpe ak yg jd mngsa.. slme ak brcinte  xpenah ak dicurangi tetapi knpe npe kali nie ak dipermainkn.. bukan mudah ak mncintai sesorg... dan mudah untuk ak terime kasih dn syg sesorg.. ia memakan mse untuk ak melupekan dye.. ak redha dgn ape yg brlaku.. selame ak brsme dye, ak slalu mngalh dgn dye, wlaupun ak thu dye yg slh.. sbb ak ingin jge hubungan ak dgn dye.. tapi knpe tidak dye..?? bnyk kali ati ku dilukainye.. tapi ak sbr dn terus sbar.. tapi kali nie ak tidak dpt tahan kesbaran ku itu, kerna ak thu dye bukan pilihan ati ku.. bnyk kenangan ak brsmenye.. setiap kali ak mngingati kenangan itu, ak sering kali mngalirkn air mata.. bukan sbb ak mnyesal lepaskn dye tapi ak terkilan ats prbuatannye.. knpe ak harus tempuh semua ini.. knpe..?? ak sayangkn dye,, ak cintakn dye.. mlah dye larh segale2nye bg ku.. tapi knpe dye buat ak mcm nie..?? knpe hadi..??? bru2 nie dye janji dgn ak yg dye xkn tgglkan ak.. dye jnji dye xkn curang dgn ak.. dan dye x nk kehilngan ak.. tapi ape semua ni hadi..??? kate2nye amat manis.. tapi itu hnyelah kate2 kosong seorg lelaki... hmm, ak x penah layan lelaki lain, x trlintas pun dlm hati ak untuk mncuranginye.. tapi apekn daya.. allah maha besar,, ini lah pnghujung percintaan ak dn dye.. ak lepaskn dye.. wlaupun ati ku trpkse melepaskn org yg ku msih syg.. ak rela dgn rela hati ak... maafkn ak.. ak tidak snggup dipermainkn mhupun diperbodohkn.. ini semua adelah suratan takdir.. akn ku sentiase mngingati kenangan kte.. di dewan makan, di surau, di sekolah, di luar dewan peperiksaan, di terminal, di LRT titiwangsa, di KLCC, di pejabat wrden, dn dimne2 sje diwktu kte brsme.. hari demi hari ak akn melupaknnye,, dan sedikit demi sedikit syg ak trhdp dye akn hilang.. insya allah.. hampir slme 5 bulan ak brsme dye, mcm x prcye ak sggup brtahan dgn dye slme nie.. hmm sakit hati ku slme nie x penah dketahuinye.. ak slalu pendm cuz ak nk gduh dgn dye,, sebleh2nye ak xnk kot gduh dgn dye,, sbb kalu ak gduh truk mmg ak akn kurang ajar so better ak control cuz ak xnk r kurang ajar or tggi suare dgn dye... lagi pun dye laki, kena la hormat wlaupun dye bukan suami ak but dye bf ak... tapi tu dlu.. skunk ak dgn dye mybe ptus..entah larhh ak nk ptus.. cume dye x bg kate putus lagi.. but bg ak, ak dgn dye da ptus.. hmmm bukan ak x syg,, ak syg larhh.. syg sgt2.. tapi nk buat mcm mne kn ade org ketiga dtg.. better baik ak undur diri.. bukn mudah untuk ak undur diri tapi ak trpkse demi dye.. bkn ak nk pkse dye untuk trime ak lagi.. bukan hak ak, ak bukn isteri dye pun.. juz gf rite... hmmm mmg ak jeles dgn pempuan tu mne x nye dye layan pempuan tu more better dri dye layan ak.. n mybe pempuan tu pndai jge ati dye.. ahhh sume r,, ak cume dpt doakn agar dorg akan kekal lame n hope dorg always happy.. insya allah.. akan ku sntiase doakn kebhagian dorg.. amin.. hmm hati ak tetap perit tapi ak kena kuat.. bukan mudah untuk aku mncri ganti dan skunk ak redha dgn ape yg brlaku... kalu ade jodoh x kemnenye..hmm,, skunk ak cume perlukn mse untuk tenangkn fikiran.... im so sorry syg.. ak xpenah bncikn kau muhd hadi bin abdul rahim.. ak syg kau dn ak xkn mnyesal lepas kn kau..thnx 4 everything..


just only for you sayang.. 
maafkn apam dri hujung rmbut hingga hujung kaki..
andai trslah kate dan trksar bhasa maafkn apam yer
apam thu apam bukan seperti yg ady nk, rite??
hope ady dapt bhagiankn pempuan tu..
kirim salam apam kat dye yer..
apam sentiase doakn ady..
take care yer..
apam x dpt dh nk jge ady...
love you syg..

No comments:

Post a Comment